שאלות נפוצות - Case Place

שאלות נפוצות

»
שאלות נפוצות

מהם דרכי המשלוח וזמני האספקה?

ניתן לבצע משלוח באמצעות דואר רשום , הכולל מס' מעקב לחבילה ומגיע לסניף דואר הקרוב לביתיכם או למרכזי מסירה של הדואר , המשלוח עד 8 ימי עסקים, תקבלו על כך הודעה מסניף הדואר.
כמו כן , ישנה אפשרות לבצע משלוח VIP עד הבית או מקום העבודה (המסופק ע"י חברת CARGO), המגיע תוך 2 ימי עסקים. שעות מיום הוצאת המשלוח , לקיבוצים / מושבים - עד 3 ימי עסקים , למזכירות היישוב/קיבוץ.
בנוסף , ניתן לבצע איסוף עצמי.

מהם דרכי התשלום ואבטחת התשלום?

ניתן לבצע תשלום ע"י כרטיס אשראי , על כל סוגיו (מכבדים את כל כרטיסי האשראי - ויזה, דיירקט, ישראכרט, מסטרקארד, דיינרס, אמריקן אקספרס, כרטיס ויזה נטען / UpCard וכו'.)

כמו כן , ניתן לשלם גם באמצעות PayPal, ApplePay, GooglePay, BIT - וגם במזומן לשליח.

הרכישה באתר זה מאובטחת בתקן PCI-DSS level 1 כך שתוכלו להיות רגועים כי במידע זה לא ייעשה שום שימוש.

מהי איכות / טיב המוצרים שלנו?

כל המוצרים באתר, נבדקו בקפידה ועומדים בסטנדרטים הכי גבוהים.
כל אביזרי החשמל על סוגם נבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי ,
כל הכיסויים ברמה הגבוהה ביותר, סיליקון קשיח ואיכותי, המשלבים יופי & איכות.

למי ניתן לפנות במקרה של בעיה?

אנו עומדים לרשותכם ונשמח לענות לכל שאלה / בעיה / התייעצות - לחצו כאן למעבר לשירות הלקוחות.
ניתן גם לפתוח פנייה בעמוד צור הקשר שלנו ואנו מתחייבים להשיב לכל פנייה

 

עגלת הקניות
עגלת הקניות ריקה
לקופה »